Известие

Collapse
No announcement yet.

Истина или не за откачена ламбда сонда?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Истина или не за откачена ламбда сонда?

    Според повечето от това, което изчетох по темата, много от колегите, с проблема с високия разход, са го решили като са откачили датчика(ламбда сондата). Въпроса ми е следния:
    След като и моята има същия проблем , а ми предстои да слагам газов инжекцион , да пробвам ли да я откача или направо нова?
    Предлагат ми NGK - 110 лв.
    Алфа Ромео 155 1.8 8V T.Spark 92г.

  • #2
    здр колега като откачиш сондата не си решаваш проблема защото като не работи компютъра влиза в авариен режим на работа без сонда все едно ти не работи компютъра я изолира и пак си гори доста.Миналия месец имах проблем с сондата забиваше в богата смес и гореше 15-16 газ смених я и всичко се оправи за газта сондата е много важна.
    За тази която ти я предлагат и за тази цена ако е истинска според мен си заслужава успех.
    1,8 16v TS 144кс,1998г

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от SEVEN Покажи съобщение
      Според повечето от това, което изчетох по темата, много от колегите, с проблема с високия разход, са го решили като са откачили датчика(ламбда сондата). Въпроса ми е следния:
      След като и моята има същия проблем , а ми предстои да слагам газов инжекцион , да пробвам ли да я откача или направо нова?
      Предлагат ми NGK - 110 лв.
      Ако колата ти е набор 92" вообще не му мисли!!! Откачаи сондата смело и правете след това настроика на газовата без нея!!!
      Газовата се настроива и си върви след това колата безгрижно без тая сонда!
      При откачането и "компютъра" не влиза в никакви режими авариини защото тая наща електроника просто няма такъв режим, просто работи със средна стоиност 0.45 волта!
      Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 14:25.
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        При откачането и "компютъра" не влиза в никакви режими авариини защото тая наща електроника просто няма такъв режим, просто работи със средна стоиност 0.45 волта!
        колега мерси за разяснението на мен така са ми казвали и аз така го знам по електрониките никакъв ме няма вече ми е ясно.
        но идеята си е че без СОНДА НЕ СТАВА .
        1,8 16v TS 144кс,1998г

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от angel_1987 Покажи съобщение
          колега мерси за разяснението на мен така са ми казвали и аз така го знам по електрониките никакъв ме няма вече ми е ясно.
          но идеята си е че без СОНДА НЕ СТАВА .
          За първобитната електроника на 155-ца ако се кара на газ няма никакъв проблем да се кара без сондата (да се повторя)
          Преди време си направих Виза (платката за диагностика) и като гледах какво се случва в реално време...
          Ама какво да пиша повече, аз карам без сонда на газ вече над 90000 и при добра настроика на газовата нямам грижи никакви нито от към разход нито от към вървеж!
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Благодаря ви за инфото и мисля да направя така както казва mimouzunov. Благодаря още веднъж.
            Алфа Ромео 155 1.8 8V T.Spark 92г.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              За първобитната електроника на 155-ца ако се кара на газ няма никакъв проблем да се кара без сондата (да се повторя)
              Преди време си направих Виза (платката за диагностика) и като гледах какво се случва в реално време...
              Ама какво да пиша повече, аз карам без сонда на газ вече над 90000 и при добра настроика на газовата нямам грижи никакви нито от към разход нито от към вървеж!
              Само да отбележа, че това е приложимо с ЕКУ-то на 8 клапановия мотор. За 16в, нещата са други.

              Иначе и при 8 и при 16в, може да се кара с откачена сонда, особенно ако е забила на ниска стойност и екуто обогатява постоянно сместа.
              Тогава, при откачането на сондата, екуто влиза в сервизен режим, но поне колата не "яде" по 20/100 както, примерно беше при мен.
              Last edited by Furious 155; d.m.y г., 18:00.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                Само да отбележа, че това е приложимо с ЕКУ-то на 8 клапановия мотор. За 16в, нещата са други.

                Иначе и при 8 и при 16в, може да се кара с откачена сонда, особенно ако е забила на ниска стойност и екуто обогатява постоянно сместа.
                Тогава, при откачането на сондата, екуто влиза в сервизен режим, но поне колата не "яде" по 20/100 както, примерно беше при мен.
                Ами аз по-нагоре написах ,че ако колата е набор 92 няма грижи...
                Дори може да се пробвате да замерите какво става с откачените кабели на сондата, тези които отиват към "компютъра" на тях ще има 0.45V (поне при мен е така) А това е точно в средата на отчитането един вид...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  Ами аз по-нагоре написах ,че ако колата е набор 92 няма грижи...
                  Дори може да се пробвате да замерите какво става с откачените кабели на сондата, тези които отиват към "компютъра" на тях ще има 0.45V (поне при мен е така) А това е точно в средата на отчитането един вид...
                  Да, при мен съм виждал 462 mV.


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment


                  • #10
                    Ейся ме фърлихте в шах,аз като откачих сондата и колата взе да похарчва с едни 2 кила отгоре градско и около кило извънградско,а перд ида я откача ресетнах компа (чрез акумулатора) покарах 2 дни на бенз да се адаптира компа и тогава я откачих а се вдигна разхода. Има и друго че не сме правили настройка на газовата без сонда и може и от това да е.
                    А какво се случва с паленето сутрин на бенз при откачена сонда и как се държи колата ако я карате на бенз след като е вървяла много на газ без сонда....
                    Питам си тука че иамм пак лека драма с това.
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      Ейся ме фърлихте в шах,аз като откачих сондата и колата взе да похарчва с едни 2 кила отгоре градско и около кило извънградско,а перд ида я откача ресетнах компа (чрез акумулатора) покарах 2 дни на бенз да се адаптира компа и тогава я откачих а се вдигна разхода. Има и друго че не сме правили настройка на газовата без сонда и може и от това да е.
                      А какво се случва с паленето сутрин на бенз при откачена сонда и как се държи колата ако я карате на бенз след като е вървяла много на газ без сонда....
                      Питам си тука че иамм пак лека драма с това.

                      При паленето нямаш проблем.Сондата така или иначе не работи!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Да ясно е че сондата на студено не работи,но компа си прави адаптации и се променя работата на бенз. при мен сега като работи добре на газ адаптацията по ламбда забива в грешка (богата смес при празен ход) а според мен сместта реално нее богата,просто си мисля че се шашка нещо сондата от Пропан-бутановите газове и не отчита вярно на празен ход,но може ида бъркам... та в следствие на тая грешка сутрин като запали колата и има едно поколебаване на оборотите и дори заглъхва като е студено времето. Като откачих сондата го няма това,но пък разхода се качи,а и не ми хареса как се държи като я карам на бенз (понеже си я карам профилакточно)
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #13
                          а това само на по старите ли 155-ци? или няма значение от Ламбдата и на по "младите"

                          п.с. с интерес ще следя темата защото имам доста проблеми около колата от няколко седмици и все си мисля че газовата прави катерици
                          155 1.8 8v SUPER MY95

                          Comment


                          • #14
                            Както вече написах... Минал съм над 80-90000 без сонда и нямам проблем нито с палене нито с вървене нито с нищо....
                            Прави си се настроика на газовата с откачена сонда и толкова!
                            (валидно за верижни баби)
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #15
                              а ти със газов инж. ли си ? Защото още утре отивам при Роби
                              155 1.8 8v SUPER MY95

                              Comment

                              Working...
                              X